Sunday 11 March 2012

ZUREAT ATIKA BEAUTY





Harga pasaran : RM45.00 
Harga promosi : RM35.00
 
Sesuai Untuk Lelaki & Wanita

ATIKA BEAUTY-ZUREAT dihasilkan untuk membantu meningkatkan peluang anda untuk hamil
-tanpa preskripsi ubatan.
ATIKA BEAUTY-ZUREAT telah difarmulasi secara saitifik yang sah untuk mengoptimumkan kesuburan dengan selamat dan semulajadi-untuk LELAKI & WANITA.

ATIKA BEAUTY-ZUREAT adalah satu-satunya supplemen tambahan kesuburan yang memberi keseimbangan kunci untuk "peningkatan kesuburan" melalui nutrien herba dengan kajian formula secara tradisional dari masyarakat MALI.ATIKA BEAUTY-ZUREAT menyediakan keperluan vitamin,mineral,dan anti-oksida lengkap untuk lelaki dan wanita yang ingin hamil.

ATIKABEAUTY-ZUREAT merupakan campuran herba-herba terpilih di mana kajian telah menunjukkan herba-herba tersebut dapat meningkatkan kesuburan dan meningkatkan peluang anda untuk mengandung.Antara aktif kandungan yang terbaik adalah
1)Bayam merah:
 (amaranthus tricolor)-kaya kandungan protein ,lemak ,karbohidrat,kalium,zat besi,amarantin,rutin,purin & vitamin (A,B dan C).Daun bayam merah digunakan sebagai pengubatan berkhasiat untuk membersihkan darah sehabis bersalin dan memperkuatkan sperma.
2)Buni:
 (Antidesma bunius(L.)Spreng.) dapat mengubati :kekurangan darah.
3)Som Jawa:
(Talinum paniculatum)-berkhasiat pula untuk mengubati kitar haid yang tidak teratur,keputihan dan meningkatkan produksi Air Susu Ibu.
4)Biophytum petersianum
-telah lama memanfaatkan bangsa MALI untuk menyembuhkan luka,menebalkan dinding rahim(dinding rahim yang tebal memudahkan memudahkan sperma menempel sekaligus memudahkan proses kehamilan.)
Peranan herba-herba didalam ATIKA BEAUTY -ZUREAT telah disahkan secara saintifik dalam meningkatkan kesihatan sistem reproduktif wanita dan juga lelaki.

Dari segi wanita,ATIKA BEAUTY-ZUREAT dihasilkan untuk menggalakkan keseimbangan hormon yang memainkan paranan utama dalam pusingan haid sihat  dan ovulasi tetap,menyokong organ reproduktif wanita dan membina tisu-tisu reproduktif.
  • menggalakkan kitaran normal ovulasi dan mengimbangi hormon wanita.
  • mengelakkan kelahiran cacat dan menebalkan dinding rahim.
  • Vitamin Lengkap dan menyokong Anti-oksidan -Kualiti Dijamin.
Dari segi lelaki,ATIKA BEAUTY-ZUREAT adalah formulasi yang dihasilkan untuk menggalakkan pengeluaran sperma yang sihat dari segi kuantiti,kualiti ketahanan.
  • menggalakkan kuantiti,kualiti dan ketahanan sperma.
  • kaya dengan sumberkuat anti-oksidan untuk menyokong kesihatan sistem reproduktif lelaki
  • Sumber Vitamin B yang dinamik dan mineral seperti Zinc untuk menyokong sistem reproduktif lelaki.

No comments:

Post a Comment