Monday 12 March 2012

PUTIH GEBU OMBAK BESAR


Harga pasaran : RM59.90
Harga promosi : RM50.00

PUTIH GEBU
Produk pencerahan tubuh yang diolah dari herba-herba yang berkualiti tinggi serta kaya dengan Vitamin B1, B2, dan E untuk mencerah, menyegar dan mengebukan kulit secara semulajadi. Diperkaya dengan Collagen untuk menegang dan menghalang penuaan kulit badan. Ia juga diperkaya dengan kuasa pemutih untuk mencerahkan badan dan di bahagian yang gelap seperti di tengkuk, celah paha, siku dan ketiak untuk menjadikan tubuh lebih bersih, cerah dan gebu. Set putih Gebu didatangkan dengan 4 produk asas yang mudah digunakan

Produk Asas yang terdapat di dalam set PUTIH GEBU adalah :

1. Whitening Collagen Shower Scrub
Campuran biji apricot dengan butiran-butiran mikro yang mampu membersihkan di liang-liang roma, melembut, menanggalkan sel-sel mati dan meyekatakan warna kulit badan.

2. Body Moisturizing Collagen spray
diperbuat daripada ekstrak hazelnut untuk menyegarkan, mengawal pengeluaran minyak dan mengembalikan keremajaan kulit. Ia membuatkan badan anda terasa segar dan bersih sepanjang hari. Ia menjadikan kulit anda lembut, segar dan bersih sepanjang hari.

3. Sunblock Collagen Lotion (SPF30)
Losyen yang diperkaya dengan UVA dan UVB yang berupaya melindungi kulit tubuh dari terbakar, gelap dan kusam

4. Body Whitening Collagen Night Lotion
Losyen badan dari herba semulajadi seperti hazelnut untuk memperbaiki struktur kulit secara berterusan dan semulajadi. Ianya bertindak memutih dengan lebih berkesan dan selamat. Kesan boleh dilihat dalam masa 5 hari dan kekalkan pengambilan untuk mendapat kulit yang cantik, cerah dan berseri.

CARA PENGGUNAAN:
Gunakan secara efektif dengan menggunakan :

  1. whitening collagen shower scrub, body moisturizing collagen spray dan sunblock collagen lotion pada waktu siang.
  2. Whitening Collagen Shower Scrub, Body moisturizing collagen spray dan body whitening collagen night lotion pada waktu malam

No comments:

Post a Comment