Sunday 11 March 2012

PAYUDA ATIKA BEAUTY





Harga pasaran: RM45.00 
Harga promosi : RM35.00 

PAYUDA (250ml)
Campuran Ekstrak Pueraria Mirifica & Lobata.
PAYUDA adalah Pati herba untuk wanita yang inginkan kuasa dan kesan kerana la dirumus dengan ramuan 2 herba terbaik untuk wanita iaitu Pueraria Lobata dan Pueraria
Mirifica. Kedua-dua herba tersebut telah digunakan sekian lama secara meluas di dalam perubatan tradisional antarabangsa, khusus untuk keperluan kesihatan dan kecantikan badan wanita. PAYUDA adalah 100% herba semulajadi tanpa tambahan tepung, bahan kimia, pewarna mahupun pengawet. la sangat selamat dan dikeluarkan oleh pengilang bertauliah yang mempunyai status GMP. PAYUDA bertindak secara semulajadi dari dalam untuk menyerlahkan kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh, dari hujung rambut ke hujung kaki, dalam dan luar. Anda pasti kagum dan berpuashati dengan hasilnya. Berikut adalah senarai kesan & hasil PAYUDA yang tidak mungkin anda perolehi dari produk-produk lain.


PAYUDA dihasilkan melalui TEKNOLOGI NANO mampu menjadikan anda  isteri KEBANGGAAN SUAMI
 
Khasiat:
Dari Segi PAYUDARA DAN PUNGGUNG
Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur.
Memantapkan lagi bentuk menjadikan is lebih padat dan menstabilkan
kedudukan payudara.
Membesarkan kembali payudara yang mengalamli pertumbuhan yang terbantut.
Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara.
Mencerahkan puting dan menghilagkan kedutan di sekitar payudara.
Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya, payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

PAYUDA memberi kesan yang KETARA, CEPAT, SELAMAT & BERKESAN dalam masa yang singkat.

Dari Segi KESIHATAN
Menambahkan kesegaran, tenaga dan meingkatkan kadar libido (ketahanan).
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Menghalang "mood swing" akibat kekurangan estrogen dalam tubuh badan. kemerosotan dan kekurangan penghasilan kadar estrogen di dalam badan kerana semakin meningkatnya usia, akan mengubah bentuk badan seseorang wanita. Selain dari faktor usia, melahirkan anak dan cara pemakanan juga menjadi antara penyebab utama kepada perubahan bentuk badan manusia.
Kompaun aktif dalam Pueraria Lobata dan Mirifica dapat bertindak sebagai anti-oksida untuk mengganti kehilangan estrogen asal clan meningkatkan sistem imunisasi badan.
Membantu memperbaiki simptom menopaus, mengurangkan kesakitan yang dialami akibat masalah menopaus dan hot flushes, dengan ciri-ciri menyeimbangkan hormonnya. Ia juga menyediakan nutrien untuk mengurangkan kesan perubahan psikologi dan fisikal akibat proses menopous.

No comments:

Post a Comment