Sunday 11 March 2012

KEPUTEHAN ATIKA BEAUTY



Harga pasaran : RM45.00
Harga promosi : RM35.00


Masalah keputihan wanita adalah merupakan anatara masalah kesihatan yang sering dihadapi oleh kebanyakan wanita. Keputihan wanita adalah merupakan masalah kedua selepas masalah gangguan haid. Dengan adanya produk KEPUTEHAN dari Atika Beauty yang dirumus dengan campuran peach, senduduk, habbatus sauda, kunyit, kacip fatimah dan manjakani dapat membantu menyelesaikan masalah dalaman wanita termasuklah keputihan wanita.

Khasiat Keputehan Atika Beauty

  • Melancarkan perjalan haid.
  • Melegakan senggugut serta keputihan.
  • Meningkatkan tenaga.
  • Mengurangkan keletihan badan dan kesihatan wanita.
  • Meningkatkan keupayaan mental dan kesihatan pada organ wanita

Kandungan Keputehan Atika Beauty

  1. Peach berasal dari keluarga Rosaceae dan mengandungi khasiat dan serat yang tinggi. Buah ini mengandungi sejenis bahan yang dikenal pasti sebagai diphenylisation yang bertindak sebagai julap. Ia dapat mengatasi masalah sembelit. Di samping itu, ia sesuai untuk masalah kolesterol kerana diphenylisation yang membantu menurunkan paras serum dalam darah.
  2. Senduduk boleh merawat luka luaran dan dalaman. Ia digunakan oleh golongan wanita yang baru bersalin untuk mempercepatkan proses penyembuhan rahim selain dari untuk merawat cirit birit dan buasir.
  3. Habbatus Sauda yang tumbuh di Mesir, India dan di Negara-negara Laut Tengah, kaya dengan vitamin, mineral dan serat makanan untuk meningkatkan sistem imunisasi dan sebagai penawar segala jenis penyakit. Ia juga meningkatkan pengeluaran susu ibu yang menyusu, membantu menambah rangsangan seksual, baik bagi penyakit ghout.
  4. Kunyit dijadikan rawatan selepas bersalin untuk mengembalikan kecergasan badan dan menyembuhkan luka dalaman. Selain daripada itu, ia juga melancarkan peredaran darah, menghilangkan kesan lebam dan darah beku. Ia dikatakan juga dapat menghilangkan masalah keputihan dan vagina yang terlalu berair dan dapat meningkatkan keintiman hubungan suami isteri.
  5. Kacip Fatimah digunakan secara tradisional untuk mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual wanita.
  6. Manjakani mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin.

Cara Guna Keputehan Atika Beauty

  • Goncang dahulu sebelum di minum, ambil 15 ml, minum 2 kali sehari dengan menggunakan cup sukatan yang disediakan sebelum sarapan pagi dan malam.
  • PERHATIAN: Ibu yang mengandung & semasa kedatangan haid tidak boleh mengambil KEPUTEHAN.
  • Kandungan 250ml

No comments:

Post a Comment